TYDZIEŃ PIERWSZY
TEMAT TYGODNIA: A DESZCZ PADA I PADA….
DZIECI:
− będą obserwować pogodę
− będą klasyfikować według warunku, wielkości lub koloru
− wysłuchają i nauczą się piosenki o tematyce jesiennej
− będą rozwiązywać zagadki słuchowe
− będą różnicować głoski s, z, sz
− poznają literę i, I w toku zabaw
− odkryją zapis cyfrowy liczby 5
− ustalą równoliczność zbiorów poprzez łączenie elementów w pary
− porównają liczebność zbiorów
− wezmą udział w zabawach logopedycznych
− zapoznają się z pojęciem babie lato
− utrwalą pojęcie pary
− dowiedzą się, jakie kolory ma tęcza
− będą rozwijać wyobraźnię podczas słuchania utworu Cztery pory roku. Jesień Antonia Vivaldiego
− wykonają pracę plastyczną Deszczowe kompozycje
TYDZIEŃ DRUGI TEMAT TYGODNIA: CO POWINIENEM WIEDZIEĆ O POLSCE
DZIECI:
- określą swój nastrój
− wysłuchają ulubionych bajek i opowiadań
-wezmą udział w DNIU POSTACI Z BAJEK
− ułożą puzzle z widokówek
− poznają postać Bazyliszka z legendy
− będą rozwijać umiejętność twórczego myślenia w zadaniach nietypowych
− wysłuchają i nauczą się piosenki o ojczyźnie
− będą doskonalić wyczucie przestrzeni na kartce papieru
− wezmą udział w zabawach logorytmicznych
− zapoznają się z potrawami regionalnymi
− poznają literę t, T w toku zabaw
− odkryją zapis cyfrowy liczby 6
− dowiedzą się, kto wynalazł pierwszy na świecie okręt podwodny
− będą rozwijać umiejętność przeliczania
− wezmą udział w zabawie zręcznościowej z jabłkiem
− zapoznają się z wyglądem wybranych strojów regionalnych
− zapoznają się z postaciami znanych Polaków i Polek
− zapoznają się z wyglądem flagi Polski
− wysłuchają Mazurka Dąbrowskiego
− dowiedzą się, co to jest niepodległość
− wykonają pracę plastyczną Narodowe Święto Niepodległości
TYDZIEŃ TRZECI
TEMAT TYGODNIA: ZDROWIE NASZYM SKARBEM
DZIECI:
− określą swój nastrój
− wysłuchają i nauczą się piosenki: W zdrowym ciele zdrowy duch
− wykonają pracę plastyczną Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka
− poznają literę d, D w toku zabaw
− poznają prostokąt
− poznają znaczenie ruchu w życiu człowieka
− będą klasyfikować przedmioty
− zilustrują ruchem wiersz
− utrwalą wiedzę na temat piramidy zdrowia
− poznają zalety zdrowego odżywiania
− poznają nazwy lekarzy różnych specjalności
− będą przeliczać w zakresie 6
− wezmą udział w zabawach badawczych
− utrwalą wiedzę na temat praw i obowiązków dziecka
− będą brały udział w zabawach integrujących grup
TYDZIEŃ CZWARTY
TEMAT TYGODNIA: CO UŁATWIA PRACE W DOMU?
DZIECI:
− określą swój nastrój
− wysłuchają i nauczą się piosenki Elektryczna ekipa
− wykonają pracę plastyczną Urządzenia przyszłości
− poznają literę k, K w toku zabaw
− utrwalą wiadomości na temat zbiorów
− rozwiążą zagadki o urządzeniach elektrycznych
− wypowiedzą się na temat domowych obowiązków
− poznają urządzenia używane dawniej
− poszerzą słownictwo dotyczące urządzeń elektrycznych
− poznają wskazówki na temat korzystania z urządzeń elektrycznych
− będą segregowały urządzenia ze względu na kolor
− poznają różne źródła energii
− będą brać udział w zabawach muzyczno-ruchowych