2024-02-01

Tematyka luty

I Tydzień

  • − określą swój nastrój
  • − wezmą udział w zabawach orientacyjno-porządkowych
  • − wysłuchają opowiadania Agaty Widzowskiej Białe gołębie
  • − wezmą udział w improwizacji instrumentalnej muzycznej baśni
  • − będą rozwiązywać zagadki słuchowe
  • − będą oglądać książeczki z baśniami i inne
  • − będą ustalać równoliczność zbiorów
  • − będą rozwijać umiejętność przeliczania w poznanym zakresie
  • − wybiorą najpiękniejszą okładkę książki
  • − dowiedzą się, dlaczego nie należy rozmawiać z nieznajomymi
  • − zapoznają się z baśnią Czerwony Kapturek
  • − wykonają ilustrację metodą odbijania
  • − będą brać udział w zabawach logopedycznych
  • − wykonają maskotkę smoka
  • − wykonają pracę plastyczną Zaczarowana książka

II Tydzień

  • − określą swój nastrój
  • − wezmą udział w zabawach orientacyjno-porządkowych
  • − wysłuchają opowiadania Barbary Szelągowskiej Na stoku
  • − będą brały udział w zimowych eksperymentach
  • − dowiedzą się, jakie właściwości fizyczne ma śnieg
  • − będą improwizować przy muzyce
  • − będą przeliczać w dostępnym dla siebie zakresie
  • − dowiedzą się, jaki jest właściwy ubiór na zabawy na śniegu
  • − dowiedzą się, jakie są sporty zimowe
  • − poznają zasady bezpiecznej zabawy na śniegu i na lodzie
  • − będą brać udział w zabawach językowych
  • − rozwiną strefę emocjonalną
  • − dowiedzą się, jakie sprzęty wykorzystuje się podczas zabaw i sportów zimowych
  • − wykonają pracę plastyczną Sportowa Pani Zima
  • − będą rozwiązywać zagadki

III Tydzień

  • wysłuchają opowiadania Ewy Stadtmüller Spacerkiem po Drodze Mlecznej
  • − wysłuchają wiersza Jadwigi Koczanowskiej Ufoludki
  • − wysłuchają zagadek i rymowanki Martyny Marzec
  • − określą nastrój
  • − wysłuchają i nauczą się piosenki Podróż w kosmos
  • − wykonają pracę plastyczną Przystanek Droga Mleczna
  • − będą wykonywać dowolne improwizacje ruchowe
  • − utrwalą wiedzę na temat planet Układu Słonecznego
  • − będą odnajdywać różnice pomiędzy planetami
  • − wezmą udział w kwizie
  • − wypowiedzą się w języku ufoludków
  • − złożą obrazki ufoludków zgodnie z usłyszaną instrukcją
  • − stworzą ufoludki z figur geometrycznych
  • − utrwalą określenia: mały, większy, największy, mniej, więcej
  • − narysują ufoludka zgodnie z usłyszaną instrukcją
  • − poszerzą wiedzę o pojazdach kosmicznych
  • − wykonają ćwiczenia oddechowe, emisyjne i językowe
  • − będą pracować w parach i grupach
  • − wykonają doświadczenia
  • − stworzą historyjkę o kosmosie

IV tydzień

  • − określą swój nastrój
  • − wysłuchają wiersza Agaty Widzowskiej Mały naukowiec
  • − wezmą udział w zabawach logorytmicznych
  • − stworzą siatkę wiedzy
  • − dowiedzą się, jakie przedmioty są potrzebne w pracy naukowca
  • − wykonają eksperymenty wspólnie z nauczycielem
  • − wysłuchają i nauczą się piosenki Chemik naukowiec
  • − dowiedzą się, jakie właściwości ma magnes
  • − zdobędą informacje na temat wulkanów
  • − zagrają w grę planszową
  • − wykonają pracę plastyczną Kolorowy wulkan tydzień
Godło Rzeczypospolitej Polskiej Miasto Rybnik
Ministerstwo Edukacji Narodowej Kuratorium Oświaty w Katowicach